Ügyfélszolgálat, banki ügyintézés elérhetősége
Meddig érhető el a Sopron Bank ügyfélszolgálata, elektronikus csatornái?
2022. június 29-ig (bankszünnapokat részletesen ld. később) a jól megszokott módon a Sopron Bank ügyfélszolgálatai (Sopron Bank bankfiókok), valamint az elektronikus csatornák (SoproNetb@nk, BusinessTerminal) változatlanul állnak a rendelkezésére. Az ügyfélszámlák átadásáig és az azt követő bankszünnapokon a MagNet Bank elérhetőségein a Sopron Bankkal fennálló szerződéssel kapcsolatos ügyeket még nem tudsz majd intézni.
Mikortól lépnek a Sopron Bankos Ügyfélszolgálat és elektronikus csatornák helyébe a MagNet Bank ilyen jellegű szolgáltatásai?
2022. július 4. napjától a MagNet Bank és Sopron Bank egyesített fiókhálózatán keresztül, MagNet Bank Telefonos ügyfélszolgálatán, a MagNet NetBank internetes banki szolgáltatásán vagy a MagNet MobilBank mobilalkalmazásán keresztül intézheted pénzügyeidet.
Telefonos ügyfélszolgálat június 29. napjáig bezárólag a Sopron Banknál az eddig megszokott formában érhető el, 2022. június 30-tól a MagNet Bank Telefonos ügyfélszolgálata minden nap 0-24 órában a +36-1-428-8888 telefonszámon érhető el. Bankkártya letiltás minden nap 0-24 órában a +36-1-766-4544 telefonszámon lehetséges.