Hol találom az első belépéshez a jelszót?
Az első belépéshez szükséges, ideiglenes jelszót SMS üzenetben küldtük ki Neked, a számlanyitáskor rögzített mobiltelefonszámodra. Ha nem kaptad meg, vagy esetleg törölted ezt az üzenetet, kérjük, hívd számlaszámoddal és telefonos számlajelszavaddal ügyfélszolgálatunkat, a +36-1-428-8888-as telefonszámon, ahol 0-24 óra között munkatársaink vissza tudják vonni a letiltást és ideiglenes belépési jelszót tudnak küldeni Neked a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra.
Mi a teendő sikertelen bejelentkezés esetén?
Kérjük, ellenőrizd:
- Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock”?
- Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót adtál-e meg?
- Nincs-e elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztattál?
Többszöri sikertelen kísérletet követően, felhasználói fiókod biztonsági okokból letiltásra kerül. Kérjük, hívd számlaszámoddal és telefonos számlajelszavaddal ügyfélszolgálatunkat, a
+36-1-428-8888-as telefonszámon, ahol
0-24 óra között munkatársaink vissza tudják vonni a letiltást és ideiglenes belépési jelszót tudnak küldeni Neked a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra.
Mire lesz szükségem az azonosításhoz? Mi az a telefonos jelszó? Hol találom? Ha nincs?
Beazonosításhoz szükség lesz a MagNet Bank-nál vezetett folyószámla számodra és a számlanyitáskor általad megadott telefonos jelszóra, amelyet a Törzsadatlapon vagy az Adatmódosító lapon találsz feltüntetve.
Mit jelent az 500-as, 503-as, 400-as kód, mi a teendőm ilyenkor?
Ezek a hibakódok, a böngésző gyorsítótárával kapcsolatos problémára utalnak. Kérjük, a Magnet Bank oldalainak bezárását követően töröld a böngésző gyorsítótárát (cache) és a sütiket (cookies), amennyiben segítségre van szükséged, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal, a +36-1-428-8888-as telefonszámon, ahol 0-24 óra között fogadják hívásodat.
Milyen paramétereknek kell megfelelnie az új jelszónak?
A belépési jelszóval szembeni elvárások:
Minimum 5 karakter hosszú, valamint tartalmaznia kell legalább egy nagybetűt és egy számot.