Lakossági elektronikus szolgáltatásVállalati elektronikus szolgáltatás

MagNet Telefonos ügyfélszolgálat

Kényelmes ügyintézés telefonon. Ha bármilyen kérdésed van, vagy egyszerűen csak szeretnél velünk személyre szabottan kommunikálni, keress minket elérhetőségeink bármelyikén.

Telefonos ügyfélszolgálat előnyei

0-24 elérhető

A hét minden napján, a nap összes órájában a rendelkezésedre állunk.

Kényelmes és gyors ügyintézés

Kényelmesen, gyorsan, sorban állás nélkül, telefonon keresztül tudod intézni pénzügyeiddel kapcsolatos ügyeidet.

Több nyelven

Magyar és angol nyelven is elérhető.

Biztonságos

Biztonságos, hiszen azonosítás is szükséges a használatához.

Segítségre van szükséged?

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján, ⁣0-24 órában⁣ elérhető a ⁣+36-1-428-88-88⁣-as telefonszámon, valamint a ⁣bankkártya letiltása⁣ tekintetében a ⁣+36-1-766-45-44⁣-es telefonszámon.

Elérhető szolgáltatások köre

Az alábbiakban olvashatsz mindazokról a szolgáltatásokról, melyekkel rendelkezésedre állunk. A visszaélések elkerülése érdekében egyes műveleteket, információkéréseket az Ügyfélazonosítód és T-PIN kódod megadásával történő azonosítás után végezheted el.

Fontos számunkra, hogy segíthessünk Neked, és a lehető leghamarabb válaszolni tudjunk minden felmerült kérdésedre. Egyes időszakokban, azonban, ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthatsz.

Elérhető szolgáltatások köre:

  • Általános tájékoztatás a bank szolgáltatásairól, azok feltételeiről,
  • Általános információ a Bankkal, annak termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban,
  • Bankkártya letiltása ,
  • NetBank és MobilBank letiltása,
  • Panaszügyintézés,

az Ügyfélazonosító kód és a T-PIN megadásával történő azonosítással:

  • Számlainformáció,
  • Számlaáttekintő (számlaegyenleg információ, Bankkártya és egyéb tranzakciók, számlatörténet),
  • Bankkártya-információ,
  • Panaszügyintézés számlainformáció,
  • Átutalási és bankkártya limitcsökkentés (összeg és darabszám)


az Ügyfélazonosító kód és a T-PIN megadásával, továbbá SMS-ben megküldött kóddal történő azonosítással:

  • Mobilfizetéshez kapcsolódó ügyintézés,
  • NetBank jelszó feloldása, új jelszó kiküldés,
  • Bankkártya aktiválás.
  • Átutalási és bankkártya limitemelés összeg és darabszám tekintetében

Telefonos ügyfélszolgálat menürendszere

1⁣⁣ Bankkártya letiltás

2⁣⁣ Csalásbejelentés, panasz, reklamáció,

2.1 Csalásbejelentés

2.2 Panasz, reklamáció azonosítással

2.3 Panasz, reklamáció azonosítás nélkül

3 ⁣⁣Hitelekkel kapcsolatos információk

3.1 Meglévő hitellel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

3.2 Általános hitelinformáció

4⁣⁣ Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés

4.1 Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés. NetBank, Mobilapp ügyintézés

4.1.1 NetBank belépéssel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

4.1.2 NetBank, Mobilapp információ

4.2 Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos általános információ

4.3 Mobilfizetéssel kapcsolatos ügyintézés

5 Számlával, bankkártyával kapcsolatos információ

5.1 Bankszámla ügyintézés, bankkártya ügyintézés azonosítással

5.1.1 Bankkártya aktiválás

5.1.2 Bankszámlával és bankkártyával kapcsolatos ügyintézés

5.1.3 Bankkártya limit és NetBank átutalási limit módosítás

5.2 Általános számla és bankkártya információ

6 T-PIN aktiválás, módosítás

7 Megtakarítások. Betét, Megtakarítási számla, Apránként megtakarítás

7.1 Meglévő betétekkel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

7.2 Általános információ megtakarításokkal kapcsolatban

8 English menu

8.1 Card Blocking

8.2 Complaint and Fraud notification

8.2.1 Fraud complaints

8.2.2 Complaint with identification

8.2.3 General complaints

8.3 Information about loans

8.3.1 Information about existing loan

8.3.2 General loan information

8.4 Administrations of electronic banking services. NetBank and Mobile-application administration.

8.4.1 Administrations of electronic banking services. NetBank and Mobile-application administration.

8.4.1.1 Netbank log in with administritation

8.4.1.2 Netbank and Mobilapp information

8.4.2 Electronic banking services information

8.4.3 Mobile payment administration

8.5 Account and Bankcard information and modification

8.5.1 Account and Bank card administration

8.5.1.1 Bank card activation

8.5.1.2 Account and Bank card administration

8.5.1.3 Card usage limit and transfer limit modification

8.5.2 General account and bankcard information

8.6 TPIN activation, TPIN modification

8.7 Savings. Deposits, Savings account, "Step by Step" Savings program

8.7.1 Administrations of existing deposits

8.7.2 General informations about savings and deposits

8.8 Connecting to Customer support, General informations

9 Ügyintéző kapcsolása, Általános információk

* visszalépés a főmenübe

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan történik az azonosítási folyamat?

Mi az a T-PIN kód?

Mi az Ügyfélazonosító?

Mi az aláíró kódszó (sms) ?

Miért kerül kiküldésre SMS kód is a beazonosításhoz?

Hol találom az Ügyfélazonosítómat?

Hol találom a T-PIN kódom?

Hogyan tudom megváltoztatni a T-PIN kódom?

Mit tegyek, ha elfelejtettem a T-PIN kódom?

Mit tegyek, ha letiltottam a T-PIN kódomat?

Mit tegyek, ha nem sikerült a T-PIN csere?

Miért nem sikerül azonosítanom magam a Telefonos menürendszerben?

Segítségre van szükséged? Visszahívást kérek