Amennyiben nem rendelkezik NetBank hozzáféréssel és:
- nem kíván élni a fizetési moratórium lehetőségével , úgy
1) Amennyiben Ön lakossági ügyfelünk, töltse ki az alábbi linken elérhető űrlapot, majd nyomja meg a "küldés" gombot.
2) Amennyiben Ön vállalati ügyfelünk, töltse ki az alábbi linken elérhető űrlapot , majd nyomja meg a "küldés" gombot.
- a továbbiakban mégis élni kíván a fizetési moratórium lehetőségével, úgy
1) Amennyiben Ön lakossági ügyfelünk, töltse ki az alábbi linken elérhető űrlapot,majd nyomja meg a "küldés" gombot.
2) Amennyiben Ön vállalati ügyfelünk , töltse ki az alábbi linken elérhető űrlapot - egyéni vállalkozás esetén vagy társas vállalkozás esetén majd nyomja meg a "küldés" gombot.
Tájékoztatjuk, hogy kollégáink valamennyi fenti esetben az Ön telefonos elérhetőségén fel kell, hogy vegyék Önnel a kapcsolatot és rögzített telefonbeszélgetés keretében el kell végezniük az ügyfélazonosítást!