Új menü és TPIN funkció a Mobilappban
Tisztelt Ügyfelünk!
Mostantól nemcsak a NetBankban elérhető a TPIN kód igénylése funkció, hanem a MobilBankban az új Profil menüpont alatt is
megtalálható, ahol az új TPIN kód megadásának lehetősége mellett ügyfélazonosítóit is megtalálja egy helyen.
Hol található az új Profil menü?
A Profil menüpontot a Számlainfó kezdő képernyőjén a bal oldali menü ikonra kattintva találja, amelyet piros pötty és egy "emberke" ikon jelöl.
Milyen TPIN művelet végezhető el mostantól a Mobilapplikációban is?
Lehetőség van:
•4 számjegyű TPIN kód megadására
• az elfelejtett TPIN kód helyett új TPIN kód beállítására
A TPIN kódot az ügyfélazonosítóval együtt szükséges megadni a telefonos ügyintézés során.
A Telefonos ügyfélszolgálaton elérhető szolgáltatások körét itt találja
Ha elfelejtette a telefonos ügyintézéshez szükséges TPIN kódját, próbálja ki a TPIN cserét a Mobilappon!
Üdvözlettel,
MagNet Bank
Dear Customer,
We’re pleased to inform you that the TPIN code request function is now available not only in NetBank, but also in the new Profile menu of the MobilBank app - navigated by a red dot on the main menu bar indicated by a "person" icon.
What TPIN actions you can perform in the My Profile menu?
• enter your 4-digit TPIN code
• reset the TPIN
The TPIN code must be provided together with your customer ID during phone banking identification.
You can find the list of services available via our Phone Customer Service page.
Best regards,
MagNet Bank