Az alábbi feladatokkal várunk:
- Az ügyfelek megtartása, a panaszos ügyfelek elégedett ügyfelekké konvertálása;
- A beérkező ügyfélpanaszok és fraud típusú ügyfélpanaszok felvétele, kivizsgálásának szervezése, megválaszolása a belső szabályzatok és folyamatok, valamint a jogszabályi előírások betartásával;
- A panaszok válaszadási határidejének figyelése, betartatása és betartatása;
- A társosztályokkal való aktív együttműködés a panaszok kivizsgálásának és megválaszolásának érdekében;
- Kivizsgálások eredményeinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása;
- Telefonos és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel;
- A panaszkezelési folyamat és az ehhez kapcsolódó eljárásrend kialakítása és folyamatos javítása;
- A Panaszkezelési csoportnál keletkezett adminisztrációs feladatok ellátása;
- A vonatkozó riportok, statisztikák elkészítése és elemzése;
- A panasznyilvántartás vezetése, a panaszok, reklamációk hibajegyeinek kezelése, felügyelete a panaszkezelő rendszerben;
- Hatásköri szabályoknak megfelelően a szükséges döntések meghozatala, illetve a hatáskörén túlmenő esetekben javaslat előterjesztése;
- A panaszkezeléssel kapcsolatosan a fejlesztésre irányuló észrevételek és javaslatok megtétele a társosztályok, illetve szükség
szerint a vezetőség felé;
- A panaszkezeléssel kapcsolatos tréningek, oktatások szervezése és lebonyolítása.