Senior panaszkezelési főmunkatárs

  • Budapest
  • Bankbiztonság
  • Teljes munkaidő

Az alábbi feladatokkal várunk:

  • Az ügyfelek megtartása, a panaszos ügyfelek elégedett ügyfelekké konvertálása;
  • A beérkező ügyfélpanaszok és fraud típusú ügyfélpanaszok felvétele, kivizsgálásának szervezése, megválaszolása a belső szabályzatok és folyamatok, valamint a jogszabályi előírások betartásával;
  • A panaszok válaszadási határidejének figyelése, betartatása és betartatása; 
  • A társosztályokkal való aktív együttműködés a panaszok kivizsgálásának és megválaszolásának érdekében;
  • Kivizsgálások eredményeinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása; 
  • Telefonos és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel; 
  • A panaszkezelési folyamat és az ehhez kapcsolódó eljárásrend kialakítása és folyamatos javítása;
  • A Panaszkezelési csoportnál keletkezett adminisztrációs feladatok ellátása;
  • A vonatkozó riportok, statisztikák elkészítése és elemzése;
  • A panasznyilvántartás vezetése, a panaszok, reklamációk hibajegyeinek kezelése, felügyelete a panaszkezelő rendszerben;  
  • Hatásköri szabályoknak megfelelően a szükséges döntések meghozatala, illetve a hatáskörén túlmenő esetekben javaslat előterjesztése;
  • A panaszkezeléssel kapcsolatosan a fejlesztésre irányuló észrevételek és javaslatok megtétele a társosztályok, illetve szükség szerint a vezetőség felé;
  • A panaszkezeléssel kapcsolatos tréningek, oktatások szervezése és lebonyolítása.

Jelentkezz hozzánk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Felsőfokú végzettség;
  • A panaszkezelés körében szerzett min. 3 éves szakmai tapasztalat;
  • A banki előírásokban való jártasság;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;   
  • Minőségi munkavégzés, gyorsaság, precizitás, terhelhetőség;   
  • Önálló munkavégzés, a társterületekkel történő hatékony, önálló kommunikáció;   
  • Aktív társalgási szintű angol nyelvtudás;
  • Megbízhatóság;
  • Csapatmunka, proaktivitás.

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Fraud területen, vagy Fraud panaszok kezelése során szerzett munkatapasztalat;
  • Elkezdett jogi tanulmányok/jogi asszisztensi végzettség;
  • Azonnali munkakezdés.

Kívánt jellemvonások:

  • Megbízható, felelősségteljes;
  • Érzékeny a társadalmi és civil ügyek iránt;
  • Motivált, szereti a szakmáját és az ügyfeleket;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezik;
  • Etikus, toleráns, magas erkölcsi normák szerint él;   
  • Precíz, hatékony a probléma és konfliktuskezelésben;
  • Jó szervezőkészség.

Amit kínálunk:

  • Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
  • Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet;
  • Lehetőség a tudatos pénzügyi szemlélet elterjesztésére;
  • Új szakma elsajátítása, támogató környezetben;
  • Személyre szabható Cafeteria juttatás a belépés napjától;
  • Home office lehetőség (heti 2 munkanap);   
  • Minden hónapban egyszer közös reggeli;
  • Dolgozói ajánlási program;
  • Élet- és balesetbiztosítás;
  • Munkavállalói résztulajdonosi program.

Az alábbiakat kérjük:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette az érdeklődésed és a kiírási feltételeknek megfelelsz, fényképes magyar nyelvű önéletrajzodat a - "Senior panaszkezelési főmunkatárs" tárgy megadásával -, bruttó bérigény megjelölésével a következő e-mail címre várjuk: karrier@magnetbank.hu

A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást az Adatvédelem menüpontban a "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű dokumentum tartalmazza.