Főbb feladatok:
- a projektek sikeres megvalósításának aktív elősegítése, céljainak képviselete és előrehaladásának nyomon követése
- közreműködés a digitális csatorna stratégia kialakításában és megvalósításában
- fejlesztési javaslatok önálló kidolgozása és prezentálása a vezetőség felé
- részvétel a digitális csatornák (NetBank, MobilBank, VideoBank, weboldal) üzleti oldalú fejlesztésében, a bank folyamatainak digitalizációjában, akár értékesítésről vagy ügyfélkapcsolatokról van szó
- üzleti igények megfogalmazása, folyamatok felmérése és optimalizálása
- üzleti teszteléshez szükséges tesztesetek megírása, tesztelés, visszajelzés az eredményről
- mind a koncepció, mind a megvalósítás szakaszában szoros együttműködés a társterületekkel
- új/meglévő szolgáltatásokhoz kapcsolódó termékmenedzsment feladatok ellátása
- banki- és jogi szabályozási környezetnek való folyamatos megfelelés biztosítása
- IT megoldás élesítéséhez kapcsolódó üzleti feladat ellátása (pl. kommunikáció, oktatás stb.)
- a termék fejlődésének/teljesítményének nyomon-követése, riportok követése