Jelentkezzen be ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel a MagNet NetBank fiókba MagNet MobilBank alkalmazáson keresztül./ Login to your personal NetBank via MobileBank with biometric identification
Scroll down for English version //
Tisztelt Ügyfeleink!
Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően sokkal egyszerűbbé válik a NetBank belépés. Amennyiben rendelkezel MagNet MobilBank
alkalmazással, úgy a továbbiakban már nem kell kódszót beírnod a NetBank belépéshez. Ha nincs még MobilBank alkalmazásod,
töltsd le az ingyenes alkalmazást még ma az Apple AppStore vagy a Google Play áruházból. A mai naptól lehetőség van ujjlenyomattal vagy (iOS esetén) arcfelismeréssel is bejelentkezni MagNet Netbank fiókba MagNet
MobilBank alkalmazáson keresztül.
Mi változik a MagNet Netbankban és MobilBankban?
Az új funkció használatával lehetőséged lesz MagNet NetBank fiókodba az eddig használt SMS vagy PUSH üzenetben érkező bejelentkező
kódok helyett a MagNet MobilBank alkalmazás segítségével biometrikus (ujjlenyomat, vagy iOS esetén Face ID is) azonosítással
belépni, amennyiben mobilkészüléked támogatja a biometrikus azonosítást.
A biometrikus azonosítással történő belépés folyamata:
- A szokásos módon írd be Felhasználó neved és jelszavad a NetBank bejelentkezési felületén, majd kattints a Bejelentkezés gombra. Ezt követően az alábbi üzenet jelenik meg a képernyőn:
A megerősítő kód kiküldésre került a telefonodra.A kódot a MobilBank alkalmazás "Értesítések" menüpontjában is megtalálod. - A mobilkészülékedre értesítés érkezik a bejelentkezés jóváhagyásához. Az üzenetre kattintva jelentkezz be biometrikus azonosítással
a MobilBank alkalmazásba.
Érintsd meg az „Aláíró kódszó (ÚJ)” gombot, majd ezt követően a kijelzőn megjelenő „Aláírás” gombot, végül engedélyezd biometrikus azonosítással a belépést.
Ha az értesítés nem érkezik meg, akkor indítsd el a MagNet MobilBank alkalmazást és válaszd ki az „Értesítések” menüpontban megjelenő megerősítő kódot és engedélyezd a belépést. - „Sikeres aláírás” üzenet jelenik meg a kijelzőn és ezzel sikeresen beléptél a NetBank fiókodba
Köszönjük megtisztelő figyelmed és reméljük ezzel a fejlesztéssel is sikerült könnyebbé tenni NetBank szolgáltatásunk igénybevételét.
Üdvözlettel:
MagNet Bank Zrt.
2021.12.13.
Dear Customers!
Our latest development makes NetBank login much easier. If you have the MagNet MobilBank application downloaded, you no longer
need to enter a codeword to access your personal NetBank platform.
If you don't already have the MobilBank app, download the free app today from the Apple AppStore or Google Play. As of today, you can also log in to your MagNet Netbank account using fingerprint or (for iOS) facial recognition via the
MagNet MobilBank app.
What changes take place in MagNet NetBank and MobilBank?With this new feature, - provided your mobile device supports biometric
identification - you will be able to log in to your MagNet NetBank account using biometric (fingerprint or Face ID for iOS)
identification via the MagNet MobilBank app, instead of the SMS or PUSH message login codes you earlier used.
The process of logging in with biometric identification is as follows:
- Enter your User Name and Password in the usual way onto the NetBank login interface, then click the Login button. The following message will then appear on the screen: A confirmation code has been sent to your phone. Your code is to be found under the Notifications menu in your MobileApp.
- A notification will be sent to your mobile device to confirm your login. Click on the message to log into the MobilBank app using biometric identification.
- Tap on the "Sign in password (NEW)" button, then tap on the "Sign in" button on the screen, and finally authorise the login with biometric identification.
If you do not receive the notification, launch the MagNet MobilBank application and select the confirmation code displayed
in the "Notifications" menu and authorise access.
You are all set! A "Successful login" message will appear on the screen and you have successfully logged into your NetBank
account.
Thank you for your kind attention and we hope this improvement makes it easier for you to use our NetBank service.
Best regards:
MagNet Bank Zrt.
2021.12.13.