Hogyan zajlik az online ügyintézés a MagNet-nél?

Ezen az oldalon tájékozódhatsz arról, hogy az állományátruházás kapcsán milyen változásokra számíthatsz, és azt követően hogyan tudod a kényelmes MagNet NetBank és Mobilapp felületek elektronikus szolgáltatásait igénybe venni. A fontos információkról (NetBank belépési login nevedről és szükséges lépésekről emellett külön postai levélben is tájékoztatunk majd)

Fontos számunkra, hogy ügyfeleink minél egyszerűbben és gyorsabban intézhessék banki ügyeiket. Akár a hétköznapi tranzakciók (átutalás, csoportos beszedés), akár a betétlekötés, vagy a rendszeres megtakarítás a célod, a MagNet díjnyertes Mobilapplikáció és NetBank kényelmes online ügyintézést biztosít számodra!

Nézd meg itt a NetBank és a MagNet MobilApp demó verzióit és kóstolj bele a közösségi bankolásba!

Új NetBankod lesz!

Új MagNet NetBank

Minden SoproNetb@nk felhasználó részére a MagNet Bank a MagNet NetBank alkalmazáshoz automatikusan NetBank felhasználói jogosultságot ad. A MagNet NetBank a https://www.magnetbank.hu/ oldalon keresztül érhető el.

Új NetBank felhasználónév és jelszó

A NetBank felhasználó neved úgy képződik, hogy a jelenlegi SoproNetb@nk alkalmazáson használt felhasználóneved kiegészítésre kerül egy „sb.” előtaggal, azaz ha pl. a jelenlegi felhasználónév: „minta”, akkor az új felhasználónév „sb.minta” lesz.

Új elektronikus szolgáltatások

A MagNet NetBank rendszerbe való első belépéshez szükséged lesz:

1

a fentiek szerinti NetBank felhasználónevedre

2

egy kezdeti bejelentkezési jelszóra, ún. Aktiváló kódra, amelyet a Bank külön postai levélben küld meg a részedre, valamint

3

a mobiltelefonszámodra SMS-üzenet formájában megküldött, egyszer használatos Megerősítő kódszóra.

4

Tipp! Javasoljuk, hogy az átállást követően mihamarabb töltsd le mobiltelefonodra a MagNet MobilBank alkalmazást (elérhető Android és iPhone készülékekre is) és aktiváld azt, mert azzal a NetBank bejelentkezés is sokkal kényelmesebb és gyorsabb lesz számodra a továbbiakban.

5

A bankszünnapok miatt a MagNet NetBankba leghamarabb csak 2022. július 4-én tudsz bejelentkezni, ezen időpontot követően fogod tudni használni ezt a szolgáltatást, azaz fizetési megbízást adni, egyéb műveletet végezni MagNet NetBankon keresztül.

MagNet NetBank

Még ismeretlen számodra a közösségi bankolás? Tedd próbára a NetBank demó rendszerünket, és szeress bele digitális megoldásainkba! Tudtad, hogy a NetBank felületünkön a megszokott elektronikus szolgáltatásokon felül még jótékonykodni és megtakarítani is tudsz?
Próbáld ki a MagNet NetBank demó verzióját!

Elektronikus Szolgáltatásokban fellépő változások

Itt nézheted meg az Elektronikus Szolgáltatásokban történő változások részleteit. Kattints a további információk gombra!

MagNet Mobilapp

A MagNet MobilBank alkalmazás segítségével egyszerűen és kényelmesen mobiltelefonodon keresztül intézheted pénzügyeidet. A mobilalkalmazási szolgáltatást az Apple AppStore és a Google Play áruházból töltheted le.
MÉG CSAK TÁJÉKOZÓDSZ?
Válaszd a MobilBank alkalmazás demó verzióját, mely már elérhető Android és iPhone készülékekre is. Ismerd meg az applikációt, próbáld ki a különböző funkciókat egy minta felhasználó segítségével!
TUDTAD?
MobilBank alkalmazásunk elnyerte A legjobb banki mobil applikációnak járó díjat a Bankmonitor.hu objektív ismérvei alapján.

Új SMS és PUSH szolgáltatás

Amennyiben a fizetési számládhoz, és / vagy a bankkártyádhoz SMS, vagy ahol elérhető - PUSH üzenetben történő - értesítést kívánsz beállítani, azt a MagNet Banknál igényelned szükséges, a MagNet Bank nem veszi át a Sopron Banknál igényelt SMS szolgáltatásra vonatkozó beállításaidat.

A MagNet Banknál a fizetési számlához (NetBank használathoz), és a betéti kártyához is beállítható SMS szolgáltatás. A számlavezetéshez kapcsolódóan többféle értesítés közül választhatsz (SzámlaInfo, Értesítés a NetBankba történő – sikeres / sikertelen – belépésről, Napi egyenlegértesítő SMS).

Kódszavak

Az erős ügyfél-hitelesítéshez szükséges üzenetek (kódszavak) küldéséhez nincs szükség SMS szolgáltatás megigénylésére, azt a Bank automatikusan nyújtja, és ezekkel kapcsolatosan megküldött valamennyi üzenet díjmentes.

SMS szolgáltatás

SMS szolgáltatást legkényelmesebben MagNet NetBankon (Személyes / Értesítések (SMS, Push) menüpont) keresztül tudsz igényelni. A legtöbb értesítés kérhető ingyenes PUSH üzenetben vagy SMS-ben.

Az SMS-ben történő üzenetküldésnek a vonatkozó Hirdetmény / Kondíciós lista szerint díja van, és a MagNet Bank csak nem emelt díjas belföldi, vagy az EGT országaiban működő, külföldi mobilszolgáltatók által üzemeltetett mobil telefonszámra küld üzenetet.

PUSH üzenet

A díjmentes PUSH üzenetek fogadásához MagNet MobilBank applikáció szükséges, amely letölthető a Google Play áruházból vagy az App Store-ból.

Bankkártyás tranzakciók

A bankkártyához kapcsolódó tranzakciókról az üzenetküldés kizárólag SMS-ben lehetséges, és a szolgáltatás megrendelése NetBankon hitelesített levél formájában (Levelezés menüpont) történhet.