FRISSÍTÉS: 2020. március 2. 1:36
A hiba javításra került, így mostantól a Házhozszámla csomaggal rendelkező ügyfeleink is zavartalanul élvezhetik az azonnali átutalásból fakadó előnyöket. Szíves türelmüket köszönjük!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt Ügyfeleink!
Az informatikai rendszer átállása során kialakult kisebb technikai probléma miatt a Házhozszámla számlacsomaggal rendelkező ügyfeleink esetében az azonnali átutalás a MagNet Bank NetBank és MobilBank rendszerében átmenetileg nem lehetséges. A szakértő kollégák dolgoznak a hiba kijavításán, a szolgáltatás néhány percen belül újra elérhető lesz.Örömmel adunk hírt arról, hogy a MagNet Bank összességében sikeresen átállt az új rendszerre, az átmeneti fennakadás kizárólag a Házhozszámla csomaggal rendelkező ügyfeleket érinti, egyéb ügyfelei tekintetében kezdetektől zavartalanul biztosítja az azonnali utalások küldését és fogadását.
Türelmüket köszönjük!
MagNet Bank Zrt.