FRISSÍTÉS 11:15 - HIBA ELHÁRULT
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a hibát a külső szolgáltató 11:15 perckor sikeresen elhárította. Amennyiben a meghibásodás az Ön kártyáját is érintette, kérjük kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a + 36-1 -428- 8888- as telefonszámon, vagy az info@magnetbank.hu -ra címzett levélben küldje meg a készpénz felvétellel kapcsolatos adatait részünkre:
- kártyaszám,
- számlaszám,
- időpont,
- az összeg amit kézhez kapott,
- milyen pénznemet választott ( amennyiben a képernyőn megjelent választási lehetőség).
Üdvözlettel,
MagNet Bank
_____________
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy külső szolgáltatói ATM-es készpénzfelvételt érintő meghibásodásról kaptunk értesítést. Ennek értelmében az ATM-es készpénz felvételnél egyes esetekben kalkulációs meghibásodás tapasztalható . Esetenként az ATM képernyőn megjelenik a pénznemet érintő dollár vagy forint kifizetésre vonatkozó választási lehetőség. Kérjük, minden esetben válassza a forint kifizetést.
Amennyiben a várt összegben eltérést észlel, kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a + 36-1 -428- 8888- as telefonszámon, vagy az info@magnetbank.hu -ra címzett levélben küldje meg a készpénz felvétellel kapcsolatos adatait részünkre:
- kártyaszám,
- számlaszám,
- időpont,
- az összeg amit kézhez kapott,
- milyen pénznemet választott ( amennyiben a képernyőn megjelent választási lehetőség).
Az EURONET munkatársai dolgoznak a hiba elhárításán.
Türelmét és megértését előre is köszönjük!
Budapest, 2021. szeptember 3.
MagNet Bank