Kedves Ügyfelünk! Foglalj időpontot pár kattintással a fiókjainkba ITT.

Részletek
KiberbiztonságNetBankMobilBank

Napi átutalási limit

A napi átutalási limitek módosítási lehetőségeinek bővítése és további intézkedések bevezetése.

*A Magyar Nemzeti Bank⁣⁣ ⁣5/2023. (VI.23.) számú ajánlása alapján

{{timeAgo}} 2024. november 27.

Tájékoztatjuk, hogy az MNB 5/2023. (VI.23.) számú ajánlása alapján a visszaélések kockázatainak csökkentése érdekében a bank több intézkedést, illetve szolgáltatást is bevezetett.  2024. szeptember 9. napjától a Bank minden, NetBankon és MobilBankon (pénzmozgási joggal) hozzáférhető, forint devizanemű fizetési számlához a MagNet NetBankból és MagNet MobilBankból indított átutalások tekintetében Napi átutalási összeglimitet és Napi átutalási darabszám limitet (Limit) vezetett be lakossági Számlatulajdonosok esetében.

A lakossági Számlatulajdonos Limitmódosítást 2024.11.27. napjától már a MagNet NetBank felületen és MagNet MobilBank felületen is kezdeményezheti.

Felhívjuk figyelmét, hogy Bankunk 2024.11.27. napjától lehetőséget biztosít vállalati ügyfelei részére Napi átutalási összeglimit(ek) és napi átutalási darabszám limit(ek) beállítására és módosítására a MagNet NetBankból és MobilBankból forint devizanemű pénzforgalmi számla terhére indított átutalások tekintetében.

Vállalati ügyfél Számlatulajdonos MagNet NetBankon és MagNet MobilBankon (pénzmozgási joggal) hozzáférhető, forint devizanemű pénzforgalmi számlájához a Bank automatikusan Napi átutalási összeg- és darabszám limitet nem rendel, azt a Számlatulajdonos (megfelelő cégképviseleti jogosultság alapján) jogosult beállítani  és módosítani személyesen bankfiókban, MagNet VideoBankon és Telefonos ügyfélszolgálaton.

Amennyiben az Ön által korábban beállított Limitek a későbbiekben nem bizonyulnak megfelelőnek, azokat Ön bármikor, díjmentesen módosíthatja.

TOVÁBBI SZOLGÁLTATÁSOK ÜGYFELEINK VÉDELME ÉRDEKÉBEN

Tájékoztatunk, hogy az online visszaélések kockázatainak csökkentése érdekében Bankunk az alábbi szolgáltatásokat, illetve funkciókat vezette be illetve vezetheti be.

  • Sérült integritású mobileszközök használatának korlátozása:2025.03.31-től Bankunknál biztonsági okokból a sérült integritású rendszerrel rendelkező, azaz jailbreak-elt (iOS) és root-olt (Android) mobil eszközökön nem engedélyezett a MagNet MobilBank használata. Ezek a készülékek könnyebben megfertőzhetők rosszindulatú programokkal, így adatait illetéktelenek könnyen megszerezhetik. Törvényi kötelezettségünk ezen esetben – figyelmeztetést követően – a MagNet MobilBank belépést letiltani. Amennyiben ilyen sérült integritású mobilkészülékre telepítette a MagNet MobilBank alkalmazást, akkor kérjük, hogy telepítse azt másik, megfelelő készülékre. Fontos, hogy MagNet NetBank fiókját asztali számítógépről sérült integritású mobileszközök alkalmazása esetén 2025.03.31. -től is eléri, ahol zavartalanul intézheti online a napi pénzügyeit. Kérjük, figyeljen arra, hogy MagNet NetBank fiókjába történő belépéskor a megerősítő kód kéréséhez a felhasználónév és jelszó helyes megadása után megjelenő felületen nyomja meg a „MEGERŐSÍTŐ KÓD KÉRÉSE (SMS)” gombot. Ekkor a kód kiküldésre kerül az Ön által megadott telefonszámra. Ez abban az esetben fontos, amennyiben korábban a MagNet MobilBank applikáció is aktiválva volt, és a megerősítő kódot eddig PUSH üzenetben kapta meg, de ezen eszközök esetén ezen időponttól kezdve a PUSH üzenet helyett SMS ben fogja azt megkapni.
  • Értesítés regisztrációról, aktiválásról, első használatról: A Bank 2024.10.16-tól a kártyabirtokos bankkártya aktiválását követően díjmentes értesítő SMS üzenetet küld annak sikerességéről és időpontjáról a Banknál ügyfél által előzetesen rögzített telefonszámra. Az egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszközök regisztrációjakor és aktiválásakor a Bank a szokásos módon tájékoztatja ügyfeleit.
  • Műveletmegfigyelési lehetőségek, műveletmegfigyelési üzenetek: A NetBank szolgáltatás díjmentes használatával biztosítjuk a számlaegyenleg változásáról történő tájékozódás lehetőségét, továbbá a SzámlaInfo szolgáltatás segítségével ügyfélkérés alapján üzenetküldés igénylésére is van mód bizonyos fizetési számlával összefüggő változások kapcsán – a Bank által meghatározott díj ellenében. Ez utóbbi szolgáltatásunkról további részleteket a SzámlaInfo szolgáltatás aloldalon talál.

További fontos információ az Általános Hirdetményben , valamint - a Sopron Bank Burgenland Zrt. korábbi ügyfelei esetében- a SBB Pénzforgalmi Üzletszabályzatban (SBB PÜSZ) 2024. november 27-i hatálybalépéssel található, továbbá a honlapunkon az alábbi elérhetőségen is tájékozódhat: itt.

Dear Customer!

Please be informed that pursuant to MNB Recommendation No. 5/2023 (23.VI.), in order to reduce the risk of abuse, the Bank has introduced a daily transfer limit and a daily transfer limit for retail Account Holders for all payment accounts in HUF available on NetBank and MobilBank (with the right to move funds) for transfers initiated from MagNet NetBank and MagNet MobilBank, with effect from 9 September 2024. Translated with DeepL.com (free version)

From 27.11.2024, the retail Account Holder can initiate a Limit Change on the MagNet NetBank and MagNet MobilBank platforms.

If the limits you have previously set are subsequently found to be unsuitable, you may change them at any time, free of charge.Please note that as of 27.11.2024, our Bank offers its corporate clients the possibility to set and modify the daily transfer limit(s) and daily transfer limit(s) for transfers from MagNet NetBank and MobilBank to their HUF payment account.

The Bank does not automatically assign a daily transfer amount and number of items limit to the payment account of a corporate client Account Holder (with the right to transfer funds) in HUF (cash), which is available on MagNet NetBank and MagNet MobilBank, the Account Holder (based on the appropriate company representation authorisation) is entitled to set it.

If the limits you have previously set are subsequently found to be unsuitable, you may change them at any time, free of charge.

ADDITIONAL SERVICES TO BE INTRODUCED

Please be informed that in order to reduce the risks of online fraud, our Bank has introduced the following services and features.

  • Restrictions on the use of mobile devices with compromised integrity: as of 31.03.2025, for security reasons, MagNet MobilBank is not allowed to be used on mobile devices with compromised integrity, i.e. jailbroken (iOS) and rooted (Android) mobile devices. These devices are more easily infected with malware, making it easier for unauthorised persons to obtain your data. In such cases, we are legally obliged to block access to MagNet MobilBank after warning you. If you have installed the MagNet MobilBank application on a mobile device with such compromised integrity, please install it on another suitable device. It is important to note that you can access your MagNet NetBank account from your desktop computer using a mobile device with compromised integrity from 31.03.2025, where you can manage your daily finances online without any disruption. Please note that when logging into your MagNet NetBank account, please press the "REQUEST CONFIRMATION CODE (SMS)" button on the interface that appears after entering the correct username and password to request a confirmation code. The code will then be sent to the phone number you provided. This is important if you have previously had the MagNet MobilBank application activated and have been receiving the confirmation code by PUSH message, but from this point onwards you will receive it by SMS instead of PUSH message for these devices.
  • Notification of registration, activation, first use: from 16.10.2024, the Bank will send a free of charge notification SMS message on the success of the activation of the cardholder's card to the telephone number previously registered by the client. When registering and activating other cash substitute payment instruments, the Bank will inform its customers in the usual way.
  • Transaction monitoring options, transaction monitoring messages: the NetBank service allows you to obtain information on changes to your account balance free of charge, and the AccountInfo service allows you to request a message on certain changes to your payment account on request, for a fee set by the Bank. For more details on the latter service, please see the Account Info Service subpage.

Further important information can be found in the General Announcement and - for former customers of Sopron Bank Burgenland Zrt. - in the SBB Money Transfer Regulations (SBB PÜSZ), which will enter into force on 27 November 2024, and on our website here.

További hasznos információkért látogasson el a Biztonságos bankolás oldalunkra, illetve keresse fel a KiberPajzs oldalát.

A KiberPajzs program segít a csalások felismerésében és a védekezésben.