MobilBank funkció hiba

Tisztelt Ügyfelünk!

FRISSÍTÉS: Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az alábbiakban részletezett MobilBank hibák elhárítása sikeresen megtörtént.

11.28.

Jelenleg néhány funkció átmenetileg nem érhető el a MobilBankban. Kollégáink dolgoznak a hibák elhárításán, addig az alábbiakban összefoglaljuk a várható javítási időket és a használható elkerülő megoldásokat.

Érintett funkciók és átmeneti megoldások

Jelszó hiba:  ⁣Android készülék-  JAVÍTVA

A jelszómező jelenleg legfeljebb 14 karakter megadását engedi.

Átmeneti megoldás: új, max 14 karaktert tartalmazó speciális karakterek nélküli jelszó beállítása NetBankban⁣, a belépéskor sms kódszóval kérve.

CNP vásárlások hiba – iOS készülékeken  -JAVÍTVA

  (CNP = olyan vásárlás, amikor a kártya fizikailag nincs jelen, pl. online vásárlás)

A jóváhagyás jelenleg:
  Működik, ha statikus jelszó + SMS-kód segítségével hagyja jóvá, vagy ha push értesítésből nyitja meg a tranzakciót.

Nem működik, ha a jóváhagyást az alkalmazás tranzakciós listájából indítja.

 Várható javítás: soron kívül, folyamatban

Átmeneti megoldás: push értesítésből vagy SMS + statikus jelszó használatával hagyja jóvá a tranzakciót.

A vásárlás jóváhagyása megfelelően működik statikus jelszó + SMS használatával, illetve, ha a tranzakciót push értesítésből vagy SMS + statikus jelszó használatával hagyja jóvá.

3. TPIN bevitelével kapcsolatos hiba – Android készülékeken  -JAVÍTVA

A TPIN megadásakor előfordulhat, hogy az alkalmazás csak 3 karakter bevitelét engedi.
 Várható javítás: 3–4 munkanap Átmeneti megoldások:
  NetBank

Videobank Ügyintéző

Telefonos Ügyfélszolgálat

Fiókhálózat

Munkatársaink kiemelten dolgoznak a hibák elhárításán.
Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük, és köszönjük türelmét!

Üdvözlettel,

MagNet Bank

⁣Dear Customer,

⁣ Some functions are currently temporarily unavailable in the MobileBank app. Our colleagues are working to resolve the issues; in the meantime, we have summarized the expected repair times and available workaround solutions below.

Affected Functions and Temporary Workarounds

Password entry issue

The password field currently allows a maximum of 14 characters. Customers using 15–16 character passwords or passwords containing special characters may not be able to log in to the application.
 Expected fix: 3-4 workdays, in progress

Temporary solution: set a new password via NetBank⁣ with sms codeword entry to NetBank

⁣ ⁣CNP purchase approval issue – iOS

(CNP = transactions where the physical card is not present, e.g. online purchases)
 Approval currently:
  Works if you approve using a static password + SMS code, or if you open the transaction from the push notification.

Does not work if you start the approval from the transactions list in the app.

 Expected fix:3-4 workdays  in progress

Temporary workaround: approve via push notification or static password + SMS.

TPIN entry issue – Android

When entering the TPIN, the app may only allow 3 characters to be typed.
 Expected fix: 3–4 business days

Temporary alternatives:
 NetBank

VideoBank agent

⁣We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Kind regards,

MagNet Bank Zrt. ⁣