/// FRISSÍTÉS 2021. 08.09.
Tisztelt Ügyfelünk,
amennyiben a pénteken tapasztalt részleges kártya meghibásodás az Ön betéti kártyáját is érintette, és úgy tapasztalja, hogy a hiba elhárítását követően az érintett tételek automatikus feloldása még nem történt meg, kérjük a minél gyorsabb ügyintézés érdekében NetBank felületén: /Személyes/Levelezés menüpontban vagy a képernyő jobb oldalán található boríték ikonra kattintva kérjük jelezze felénk érintettségét a meghiúsult vásárlás adatainak megadásával: (kártyaszám, a meghiúsult vásárlási összege és a kereskedő).
Minden erőnkkel és figyelmünkkel azon vagyunk, hogy a feloldások minél hamarabb megtörténjenek!Köszönjük együttműködését!
/// FRISSÍTÉS 18:25
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a hiba sikeresen elhárításra került, az érintett tételek feloldása automatikusan megtörtént. Amennyiben mégis úgy tapasztalja, hogy érintett tranzakciói továbbra is függőben vannak, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot NetBank felületén hitelesített levélben, vagy az info@magnetbank.hu-n.
Köszönjük megértését és türelmét!
MagNet Bank
///
Tisztelt Ügyfelünk!
Egyes betéti kártyatranzakcióink során hiba lépett fel, melynek eredményeképp a tranzakció sikeretlen lesz, de a számláján az összeg foglalásba kerül.
A hiba elhárítása folyamatban van, türelmét kérjük.
Budapest, 2021. 08.06.
Megértését és türelmét köszönjük!
MagNet Bank Zrt