Főbb feladatok:
- Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és
írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; - Kimenő hívások indítása;
- A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint
az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; - Banki termékek értékesítése;
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.
A munkakör betöltésének feltételei:
- Legalább középfokú végzettség;
- Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
- Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
- Precizitás, önállóság;
- Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.
Előnyt jelent:
- Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
- Call Centerben és/vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;
- Aktív társadalmi szerepvállalás;
- Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.
Munkaidő:
- Napi 8 óra, hétfőtől péntekig, 8-17 óráig, műszakbeosztás szerint.
Amit kínálunk:
- Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
- Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
- Belvárosi munkavégzési helyszín;
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel, Cafetéria;
- Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
- A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled bérigényed feltüntetésével- „Call center munkatárs” tárgy megadásával - a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.