Tisztelt Ügyfeleink,
a Bank észlelte, hogy egy - jellemzően a késő esti órákban jelentkező - rendszerhiba következtében bizonyos esetekben ügyfeleink számlaegyenlege nem frissül azonnal a beérkezett összegekkel, így előfordulhat, hogy bár a számlájukon elérhető egyenleg mutatkozik, mégsem tudják azt rögtön elutalni vagy kártyás fizetésre használni. Ez esetben a tranzakciók teljesítése elutasításra is kerülhet.
A hiba elhárításán kollégáink gőzerővel dolgoznak.
Amennyiben azt tapasztalja, hogy utalása vagy bankkártyás vásárlása fedezet hiányra hivatkozva elutasításra került, kérjük, a NetBankban ellenőrizze a rendelkezésre álló egyenleget, és szükség esetén ismételje meg a meghiúsult tranzakciót később.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük!
Kérdés esetén kérjük, hogy keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 061/428-8888-as számon.
Üdvözlettel,
MagNet Bank Zrt.