Távoli sorbanállás
Nem szeretsz sorszámokat lesni a kivetítőn, és sajnálod az időt a tétlen várakozásra?
Állj sorba okostelefonoddal már útközben.
Töltsd el inkább hasznosan a megspórolt időt!
Sorra kerülésed előtt SMS-ben értesítünk.
Mikor megérkezel, Te leszel a következő aki sorra kerülhet.
Hogyan működik?
Állj be a virtuális sorba!
Válaszd ki a listából a bankfiókot, majd a szolgáltatást, amit igénybe szeretnél venni.
Add meg a telefonszámodat és az SMS-ben kapott Ellenőrző kódot
Csak a rendszer első használatánál van rá szükség. A következő képernyőn láthatod elektronikus jegyedet, amin a sorszámon kívül az is szerepel, hogy hányan állnak előtted.
Irány a fiók!
Az értesítő SMS érkezésekor indulj el a fiókba, egy óra áll rendelkezésedre, hogy megérkezz
Máris Te következel!
Mikor megérkeztél, a fiókban kihelyezett sorszámosztó terminál bal felső sarkában található “Távolról regisztráltam” gombra nyomva, jelezd érkezésedet az SMS-ben kapott sorszám megadásával. A kijelzőn láthatod melyik tárgyalóba szólítanak.
Gyakran Ismételt Kérdések
Időpontot tudok foglalni?
A rendszer jelenleg nem kezeli az időpontfoglalásokat és nem tudod meghatározni mikor szeretnél sorra kerülni, cask az aktuális sorok végére tudsz beállni.
A rendszer azt írja “Sor lezárva” pedig még nem ért véget az ügyfélfogadási idő. Miért?
A sor olyan hosszú, hogy ha most beállnál, már nem kerülnél sorra zárás előtt.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szolgáltatás ingyenes.
Mit tegyek ha mégsem akarok/tudok bemenni a fiókba?
Kérjük ebben az esetben a digitális jegyeden található gomb segítségével állj ki a sorból.
Az értesítő SMS megérkezése utána mennyi időm van beérni a fiókba?
Az SMS értesítés után még egy órád van odaérni a fiókba, ha addig bejelentkezel a fióki terminálon, Te leszel a következő ügyfél aki sorra kerül.
Mi történik ha nem érek be a fiókba az értesítő SMS megérkezése után 1 órán belül?
Az időkorlát túllépése esetén nem tudjuk fenntartani elsőbbségedet, a jegyedet töröljük és újra sorba kell állni (de természetesen lehetőséged van újra okostelefonod segítségével beállni a sorba).
Hogyan kezelik a megadott telefonszámomat?
Telefonszámodat nem tároljuk, csak az értesítés céljából használjuk fel és a nap végén töröljük.
Nem találtam itt a kérdésemet. Kit hívhatok?
A hét minden napján 0-24 hívható call centerünket a +36-1-428-8888 számon.