Kedves Ügyfelünk, kérjük tájékozódj a 2024. 2.féléves bankkártya karbantartásokkal érintett időszakokról itt. 

Részletek

Távoli sorbanállás

Nem szeretsz sorszámokat lesni a kivetítőn, és sajnálod az időt a tétlen várakozásra?
Állj sorba okostelefonoddal már útközben.
Töltsd el inkább hasznosan a megspórolt időt!
Sorra kerülésed előtt SMS-ben értesítünk.
Mikor megérkezel, Te leszel a következő aki sorra kerülhet.

Hogyan működik?

1
Állj be a virtuális sorba!

Válaszd ki a listából a bankfiókot, majd a szolgáltatást, amit igénybe szeretnél venni.

2
Add meg a telefonszámodat és az SMS-ben kapott Ellenőrző kódot

Csak a rendszer első használatánál van rá szükség. A következő képernyőn láthatod elektronikus jegyedet, amin a sorszámon kívül az is szerepel, hogy hányan állnak előtted.

3
Irány a fiók!⁣

Az értesítő SMS érkezésekor indulj el a fiókba, egy óra áll rendelkezésedre, hogy megérkezz

4
Máris Te következel!

Mikor megérkeztél, a fiókban kihelyezett sorszámosztó terminál bal felső sarkában található “Távolról regisztráltam” gombra nyomva, jelezd érkezésedet az SMS-ben kapott sorszám megadásával. A kijelzőn láthatod melyik tárgyalóba szólítanak.

Gyakran Ismételt Kérdések

1
Időpontot tudok foglalni?⁣

A rendszer jelenleg nem kezeli az időpontfoglalásokat és nem tudod meghatározni mikor szeretnél sorra kerülni, cask az aktuális sorok végére tudsz beállni.

2
A rendszer azt írja “Sor lezárva” pedig még nem ért véget az ügyfélfogadási idő. Miért?

A sor olyan hosszú, hogy ha most beállnál, már nem kerülnél sorra zárás előtt.

3
Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás ingyenes.

4
Mit tegyek ha mégsem akarok/tudok bemenni a fiókba?

Kérjük ebben az esetben a digitális jegyeden található gomb segítségével állj ki a sorból.

5
Az értesítő SMS megérkezése utána mennyi időm van beérni a fiókba?

Az SMS értesítés után még egy órád van odaérni a fiókba, ha addig bejelentkezel a fióki terminálon, Te leszel a következő ügyfél aki sorra kerül.

6
Mi történik ha nem érek be a fiókba az értesítő SMS megérkezése után 1 órán belül?

Az időkorlát túllépése esetén nem tudjuk fenntartani elsőbbségedet, a jegyedet töröljük és újra sorba kell állni (de természetesen lehetőséged van újra okostelefonod segítségével beállni a sorba).

7
Hogyan kezelik a megadott telefonszámomat?

Telefonszámodat nem tároljuk, csak az értesítés céljából használjuk fel és a nap végén töröljük.

8
Nem találtam itt a kérdésemet. Kit hívhatok?

A hét minden napján 0-24 hívható call centerünket a +36-1-428-8888 számon.

Beállok a sorba