Távoli sorbanállás

Nem szeretsz sorszámokat lesni a kivetítőn, és sajnálod az időt a tétlen várakozásra?

Állj sorba okostelefonoddal már útközben.

Töltsd el inkább hasznosan a megspórolt időt!

Sorra kerülésed előtt SMS-ben értesítünk.

Mikor megérkezel, Te leszel a következő aki sorra kerülhet.

Nem szeretsz sorszámokat lesni a kivetítőn, és sajnálod az időt a tétlen várakozásra?

Állj sorba okostelefonoddal már útközben.

Töltsd el inkább hasznosan a megspórolt időt!

Sorra kerülésed előtt SMS-ben értesítünk.

Mikor megérkezel, Te leszel a következő aki sorra kerülhet.

Hogyan működik?

  1. 1

    Állj be a virtuális sorba!

    Válaszd ki a listából a bankfiókot, majd a szolgáltatást, amit igénybe szeretnél venni.

  2. 2

    Add meg a telefonszámodat és az SMS-ben kapott Ellenőrző kódot

    Csak a rendszer első használatánál van rá szükség. A következő képernyőn láthatod elektronikus jegyedet, amin a sorszámon kívül az is szerepel, hogy hányan állnak előtted.

  1. 3

    Irány a fiók!

    Az értesítő SMS érkezésekor indulj el a fiókba, egy óra áll rendelkezésedre, hogy megérkezz.

  2. 4

    Máris Te következel!

    Mikor megérkeztél, a fiókban kihelyezett sorszámosztó terminál bal felső sarkában található “Távolról regisztráltam” gombra nyomva, jelezd érkezésedet az SMS-ben kapott sorszám megadásával. A kijelzőn láthatod melyik tárgyalóba szólítanak.

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. 1

    Időpontot tudok foglalni?
    A rendszer jelenleg nem kezeli az időpontfoglalásokat és nem tudod meghatározni mikor szeretnél sorra kerülni, cask az aktuális sorok végére tudsz beállni.

  2. 2

    A rendszer azt írja “Sor lezárva” pedig még nem ért véget az ügyfélfogadási idő. Miért?
    A sor olyan hosszú, hogy ha most beállnál, már nem kerülnél sorra zárás előtt.

  3. 3

    Mennyibe kerül a szolgáltatás?
    A szolgáltatás ingyenes.

  4. 4

    Mit tegyek ha mégsem akarok/tudok bemenni a fiókba?
    Kérjük ebben az esetben a digitális jegyeden található gomb segítségével állj ki a sorból.

  1. 5

    Az értesítő SMS megérkezése utána mennyi időm van beérni a fiókba?
    Az SMS értesítés után még egy órád van odaérni a fiókba, ha addig bejelentkezel a fióki terminálon, Te leszel a következő ügyfél aki sorra kerül.

  2. 6

    Mi történik ha nem érek be a fiókba az értesítő SMS megérkezése után 1 órán belül?
    Az időkorlát túllépése esetén nem tudjuk fenntartani elsőbbségedet, a jegyedet töröljük és újra sorba kell állni (de természetesen lehetőséged van újra okostelefonod segítségével beállni a sorba).

  3. 7

    Hogyan kezelik a megadott telefonszámomat?
    Telefonszámodat nem tároljuk, csak az értesítés céljából használjuk fel és a nap végén töröljük.

  4. 8

    Nem találtam itt a kérdésemet. Kit hívhatok?
    A hét minden napján 0-24 hívható call centerünket a +36-1-428-8888 számon.

Beállok a sorba