Főbb feladatok:
• Szerződésírás;
• Tartozás kimutatások, elszámolások és igazolások elkészítése;
• Refinanszírozott ügyletek kezelése, jelentések készítése;
• Vállalati kölcsönügyletek utógondozása;
• Földhivatali ügyintézés.
A munkakör betöltésének feltételei:
• Hasonló területen szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat;
• MS Office alkalmazások magas szintű ismerete elvárás (Word és Excel);
• Precizitás; terhelhetőség, rugalmasság;
• Megbízható, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
Előnyt jelent:
• Hasonló munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat;
• Középfokú, aktív angol nyelvtudás;
• Eurobank rendszer ismerete;
• Felsőfokú végzettség.
Amit kínálunk:
• Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
• Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
• Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
• A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás, szakmai fejlődési lehetőség;
• Csapatmunka mellett önálló, felelős munkavégzés biztosítása.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Vállalati hitelkezelési munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.