Főbb feladatok:
• Rendszerszervezőként részt vesz az általa koordinált rendszerhez kapcsolódó fejlesztési folyamatokban, módosítási igények felmérésében, megvalósításában;
• Részt vesz az elkészült fejlesztések tesztelésében, a tesztelések megszervezésében;
• Kapcsolattartás az üzleti területekkel, fejlesztőkkel és külső szolgáltatókkal;
• Hibabejelentések menedzselése (felmerült hibák elemzése, részvétel a hibák elhárításában, tesztelésében);
• banki termékek fejlesztése, paraméterezése;
• Követelmények alapján a rendszerfunkciók meghatározása;
• Egyéb banki rendszerekhez kapcsolódó szervezői feladatok ellátása.
A munkakör betöltésének feltételeink:
• Felsőfokú szakirányú végzettség (informatikai) VAGY legalább 2-3 éves rendszerszervezői tapasztalat (specifikációk írásában, tesztelésben, szervezésben szerzett tapasztalat);
• Megbízhatóság, önállóság, felelősségteljes munkavégzés;
• Aktív társadalmi szerepvállalás;
• Elkötelezettség a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt;
• Jó kommunikációs és együttműködő készség.
Előnyt jelent:
• 2-3 éves bankszakmai tapasztalat;
• SQL ismerete;
• UML ismerete;
• IFRS ismerete;
• számviteli, könyvelési ismeretek;
• Angol nyelvtudás (írásban és szóban).
Amit kínálunk:
• Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
• Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
• Feladatok, projektek komplexitása, szakmai fejlődési lehetőség;
• Csapatmunka mellett önálló, felelős munkavégzés biztosítása.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, hogy megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, kérjük, hogy fényképes önéletrajzod küldd el - a „Rendszerszervező” tárgy megadásával -, bruttó bérigény feltüntetésével a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.