Feladatok:
- Az irányítása alá tartozó Régió üzleti, és értékesítési terveinek, valamint a számára kitűzött értékesítési, pénzügyi célok elérése érdekében tett szükséges intézkedések megvalósítása
- Ügyfél-akvizíciós feladatok ellátása, potenciális ügyfélkör felkeresése, számukra ajánlati csomagok összeállítása
- Feladatai vonatkozásában aktívan részt vesz a Bank külső kommunikációjában (konferenciák, ügyféltalálkozók, előadások stb.)
- A Közösségi Banki értékek és küldetés alapján személyre szabott tanácsadás az ügyfelek igényeinek, lehetőségeinek és bemutatott élethelyzetének figyelembevételével
- Az értékesítési tevékenységhez kapcsolódóan gondoskodik az ügyfél tájékoztatás megfelelőségéről, naprakészségéről, biztosítja, hogy a meglévő és új ügyfelek a Bank stratégiai célkitűzésével összhangban álló ügyfélelégedettséget biztosító kiszolgálásban részesüljenek
- Fióklátogatás, értékesítés támogatás
- Ügyféltárgyalásokban való aktív részvétel
- Akvizíciós folyamatok támogatása
- Szabályzat készítés, stratégia kialakítás
- Társterületekkel való egyeztetések
- Az üzletág érdekeinek képviselete bankon belül
- Statisztikák, kimutatások készítése
- Együttműködés és beszámolás közvetlenül a Retail vezető felé