Főbb feladatok:
• Lakossági jelzáloghitelek utógondozása;
• Riportok, kimutatások készítése, monitoring feladatok ellátása, aktív közreműködés az egyes jelentésszolgálati kötelezettségek teljesítésében;
• Ügyfél tájékoztatók elkészítése; jogszabályi változások lekövetése;
• KHR-t érintő feladatok ellátása;
• Részvétel a területet érintő meghatározott projektekben;
• Ügyfélkérelmek feldolgozása és kezelése, hiánypótlások nyomon követése, tartozás kimutatások, elszámolások elkészítése, földhivatali ügyintézés;
• A moratórium időszakát érintően az ügyfélkérelmek véleményezése, átstrukturálási javaslatok készítése, késedelmes fizetések okainak feltárása, fizetésképtelenségi eljárásban és azon kívüli egyezségi javaslatok kidolgozása és ellenőrzése, szerződések készítése és egyedi módosítása.
A munkakör betöltésének feltételei:
• Felsőfokú végzettség;
• Hasonló területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
• MS Office alkalmazások magas szintű ismerete elvárás (Word és Excel);
• Precizitás; terhelhetőség, rugalmasság;
• Megbízható, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
Előnyt jelent:
• Gazdasági, jogi felsőfokú végzettség;
• Középfokú, aktív angol nyelvtudás;
• Vezetői tapasztalat.
Amit kínálunk:
• Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
• Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
• Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
• A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás, szakmai fejlődési lehetőség;
• Csapatmunka mellett önálló, felelős munkavégzés biztosítása.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Lakossági hitelkezelési munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.