Főbb feladatok:
• A Hitelgondozási terület hatáskörébe tartozó ügyletekkel kapcsolatos ügyfélkérelmek feldolgozása és kezelése, hiánypótlások nyomon követése;
• Nyilvántartó rendszerekben az ügyletek karbantartása, adminisztrációs teendők ellátása;
• Ügyfél tájékoztatók, hitel lezárási dokumentációk elkészítése;
• Tartozás kimutatások, elszámolások készítése;
• Ügyfelekkel történő szóbeli és írásbeli kapcsolattartás;
• Földhivatali ügyintézés;
• Postázási, irattározási feladatok elvégzése.
A munkakör betöltésének feltételei:
• Középfokú iskolai végzettség;
• MS Office alkalmazások magas szintű ismerete elvárás (Word és Excel);
• Precizitás; terhelhetőség, rugalmasság;
• Megbízható, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
Előnyt jelent:
• Hasonló területen szerzett tapasztalat;
• Középfokú, aktív angol nyelvtudás;
• EuroBank nyilvántartó rendszer ismerete.
Amit kínálunk:
• Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
• Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
• Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
• A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás, szakmai fejlődési lehetőség;
• Csapatmunka mellett önálló, felelős munkavégzés biztosítása;
• Személyre szabható Cafeteria juttatás a belépés napjától;
• Élet- és balesetbiztosítás;
• Egészségbiztosítás.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Lakossági hitelgondozási munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.