IT Adminisztrátor

Feladataid lesznek:

•    A bank társterületeivel való egyeztetés és kapcsolattartás;
•    Felsővezetők támogatása a bank mindennapos működéséhez szükséges adminisztratív feladatok ellátásával;
•    Beszállítókkal, partnerekkel való egyeztetés és kapcsolattartás;
•    Szerződések véleményezése;
•    A feladatokhoz tartozó határidők figyelése.

 

Rendelkezz az alábbi ismeretekkel:

•    Magas szintű MS Office;
•    2+ éves releváns szakmai tapasztalat.

 

Mit várunk tőled:

•    Önálló munkavégzést;
•    Proaktív hozzáállást;
•    Tudj feladatokat/problémákat átlátni és megoldani;
•    Légy csapatjátékos.

 

Előnyt jelenthet:

•    Korábbi tapasztalat Informatikai területen és / vagy a bankszektorban;
•    Nyitottság a digitális technológiák iránt.

 

Amit kínálunk:

•    Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
•    Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
•    Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör.

 

Az alábbiakat kérjük:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent felsorolt elvárásoknak, kérjük, hogy fényképes önéletrajzod küldd el - a „IT adminisztrátor” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a következő e-mail címre: karrier@magnetbank.hu

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés állásajánlatra

Az alábbi oldalon jelentkezhetsz nyitott pozícióink egyikére. Kérjük, hogy gondosan és figyelmesen töltsd ki a kért adatokat, hiszen ezek határozzák majd meg a rólad alkotott képünket, első benyomásunkat! Sok sikert!


Pályázó

Motivációs levél

Mint azt te is tudhatod, minden nyitott pozíciónkra több jelentkezés is érkezik. Itt megoszthatod velünk, hogy miért te lennél a legjobb választás!


Önéletrajz

Kérjük, hogy töltsd fel fényképes önéletrajzodat, benne a fontosabb információkkal: iskolázottság, előző munkahelyek, képesítések, szakismeretek, elérhetőségek.

Fényképes Önéletrajz Feltöltése
Támogatott formátumok: Word, PDF

(Szükséges a továbblépéshez.)

Köszönjük jelentkezését!