Főbb feladatok:
• A bank vállalati és lakossági hitelezéséhez kapcsolódó adminisztráció;
hitelek, garanciák, akkreditívek nyilvántartása, folyósítás,
hitelezéshez kapcsolódó teljes körű elszámolás;
• Fedezetek nyilvántartása;
• KHR rendszer kezelése;
• Tájékoztatás, információnyújtás a társosztályok felé.
A munkakör betöltésének feltételei:
• Középfokú végzettség;
• Min. 3-5 éves hitelezési (vállalati és lakossági) területen szerzett tapasztalat;
• Megbízhatóság, önálló, felelősségteljes munkavégzés;
• Terhelhetőség, rugalmasság;
• Csapatmunkára való képesség;
• Jó problémamegoldó képesség.
Előnyt jelent:
• EuroBank rendszer ismerete;
• Hitel Back-office területen szerzett tapasztalat;
• Aktív társadalmi szerepvállalás;
• Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.
Amit kínálunk:
• Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
• Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
• Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
• A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás, szakmai fejlődési lehetőség.
Az alábbiakat kérjük:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, hogy megfelelsz a fent említett elvárásoknak, kérjük, hogy fényképes önéletrajzod küldd el - a „hitel back office munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a következő e-mail címre: karrier@magnetbank.hu
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.